Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2014 13:57 - Vivacom тормоз - да ги тормозим и ние!!!
Автор: gerdan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5225 Коментари: 0 Гласове:
2



Публикувам телефони на нахални служители на Виваком - можете да им звъните, те как ни звънят и не ни жалят!!!

И така. Започна се миналата година с обаждания от служители на Виваком, които, както се сещате - предлагат уникални оферти специално за мен. Тъй като една моя приятелка вече изгоря с договор с банка, сключен по телефона, аз не се съгласявах. Обаче си записвах имената на служителите и сега си ги имам. След като ми звъняха няколко пъти, отидох в техен офис и си смених плана, тъй като имах нужда.
И така - последваха няколко месеца рахат. После почнаха пак да ми звънят. Изслушах единия и после като си плащах сметката, проучих подробно какво са ми предложили, сравних го, реших че става. Така като ми се обади следващия, аз се съгласих. Е, не се съгласих на автоматично подновяване или там... Уговорката беше да изпратят договора по куриер и аз само да го подпиша. Дойде куриер и какво да видя - името ми сгрешено, договорът само в един екземпляр, при това не оригинал!!! и в добавка, поставена чавка в поле, че се съгласявам, те да правят промени по плана. Абе, хора, луди ли сте? Явно разчитат, че повечето хора няма да четат подробно, ще се зарадват, че чак куриер им пращат и ще подпишат. Е, върнах куриера, а цената на доставката - сещате се кой плаща.
Пак ми се обадиха и аз им казах как стоят нещата. Уж спряха. ... После бях в офис да си платя сметката и пак ме зауговаряха - не знам си какъв план, ама само за мен и само до края на месеца, едва ли не тайно ми го предложиха. Аз обаче не обичам да ме притискат и казах, че ще си помисля. Вкъщи разгледах сайта им и разбрах, че нищо кой знае какво не ми предлагат.
И сега - голямата ми драма!
Преди седмица ме почнаха с обаждания - видиш ли - предлагат ми оферта, която не се предлага в офисите им, а само по телефона. Учтиво казах, че не ме интересува и че вече са ми пращали договор и не съм била доволна, предпочитам да ходя в офисите им. Мислех, че сме се разбрали, но не. На другия ден звъни друг служител, със същите заучени фрази - леле, колко ме дразнят - говорят като олигофрени: Добър ден! Пандуга Керкелешка ви се обажда от Виваком. Бих искала да разговарям с г-жа  Едикоя си?!... И аз учтиво - Добър ден, аз съм. - След което пак си казвам - така и така, не ме интересува. Те: Да, добре, ще отбележа. ... Значи, това го слушах и на другия ден - когато вече бях по-категорична и реших, че сме се разбрали. Но, уви! Днес ми звъня една служителка сутринта, но не успях да вдигна. Затова след два часа ми звънна и друга. И когато вече средно ядосана й казах, че 5 пъти за една седмица съм отказала оферти по телефона и съм помолила да отбележат да не ми се обаждат - тя мълчи като пукал и ми казва - ами нищо не е отбелязано, аз сега ще отбележа. ... Не вярвам в това и очаквам още утре някой да ми се обади отново. Но вече ще действам с техните номера - ще дръпвам телефона настрани и ще ги оставям да си говорят - дано ги заболят устите. Освен това - поразгледах в интернет и видях невероятно много теми за подобен тормоз от Виваком. Разбрах, че дори глобите не ги притесняват, затова минавам на партизанска борба. Първо е тази публикация в достатъчно посещавано място. Вече знам, че един блог върши повече работа от жалби. (забележете жалби до виваком се изпращат само по пощата - на хартиен носител) Освен това днес съм ларж и публикувам имената и телефоните на тези, които ме тормозят - така че, ако имате минути, що не им се обадите да ги питате за някоя оферта, а след това им пратете едно "много здраве", както си знаете!

Моника Велизарова 0875 326 535
Саня Димитрова 0875 326 501
Стойка Костандиева 0875 326 510
Нели Златанова 0875 326 533
Кристиян Чобанов 0875 326 517




Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gerdan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 243192
Постинги: 19
Коментари: 170
Гласове: 196
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031